10 مهر باشگاه مشتریان بهترین باشگاه مشتریان و 5 ویژگی آن مهر 10, 1404 توسط تیم مدیریت محتوا ۱ دیدگاه راه اندازی باشگاه مشتریان راه اندازی باشگاه مشتریان برای شما چه کاربردی دارد؟ بهترین باشگاه مشتریان چگونه است؟ شما که صاحب کسب و کار ه... ادامه مطلب
03 مهر باشگاه مشتریان 8 نکته طلایی برای افزایش نرخ بازگشت مشتری در باشگاه مشتریان مهر 6, 1404 توسط مدیر فنی سایت ۰ نظرات پادکست : 8 نکته طلایی برای افزایش نرخ بازگشت مشتری در باشگاه مشتریان (هوش مصنوعی) مقدمه صاحبان کسبوکارها به خوبی میدانند ... ادامه مطلب
25 شهریور دستگاه ثبت شماره مشتری 8 استفاده دستگاه ثبت شماره مشتری در سالن زیبایی و آرایشگاه مهر 6, 1404 توسط مدیر فنی سایت ۰ نظرات پادکست : 8 استفاده دستگاه ثبت شماره مشتری در سالن زیبایی و آرایشگاه (هوش مصنوعی) مقدمه سالنهای زیبایی و آرایشگاهها تنها با ... ادامه مطلب
18 شهریور دستگاه ثبت شماره مشتری, باشگاه مشتریان 7 نکته مهم درباره قیمت دستگاه ثبت شماره مشتریان شهریور 18, 1404 توسط مدیر فنی سایت ۰ نظرات مقدمه کسبوکارهایی که میخواهند رشد کنند و مشتریان بیشتری جذب نمایند، نیاز به ابزارهای هوشمند برای جمعآوری و تحلیل داده دارند. یکی از... ادامه مطلب
11 شهریور دستگاه ثبت شماره مشتری, باشگاه مشتریان 5 کاربرد دستگاه قرعه کشی آنلاین در بازاریابی مدرن شهریور 11, 1404 توسط مدیر فنی سایت ۰ نظرات مقدمه در دوران بازاریابی مدرن امروز، ابزارهای نوین نقش اساسی در ایجاد تمایز میان برندها ایفا میکنند. یکی از این ابزارها، دستگاه قرعه ... ادامه مطلب
04 شهریور دستگاه ثبت شماره مشتری, باشگاه مشتریان 8 تفاوت دستگاه باشگاه مشتریان با نرمافزار مدیریت مشتری CRM شهریور 4, 1404 توسط مدیر فنی سایت ۰ نظرات مقدمه در دنیای رقابتی امروز، جذب و حفظ مشتریان به یکی از مهمترین دغدغههای کسبوکارها تبدیل شده است. ابزارهای مختلفی برای م... ادامه مطلب
29 مرداد سامانه اطلاع رسانی, دیجیتال مارکتینگ پیامک LBA چیست؟ و 7 ویژگی مهم پیامک LBA که باید بدانید مرداد 29, 1404 توسط مدیر فنی سایت ۰ نظرات پیامک LBA چیست؟ و 7 ویژگی مهم پیامک LBA که باید بدانید در دنیای امروز، بازاریابی دیجیتال به سرعت در حال تغییر است و کسبوکارها به دنبا... ادامه مطلب
22 مرداد باشگاه مشتریان 5 روش کاربردی استفاده از نظرسنجی مشتریان برای بهبود خدمات مرداد 25, 1404 توسط مدیر فنی سایت ۰ نظرات مقدمه کسبوکارها برای رشد و موفقیت نیازمند شناخت دقیق نیازها و انتظارات مشتریان هستند. یکی از بهترین ابزارها برای این شناخت، نظرسنجی م... ادامه مطلب
15 مرداد باشگاه مشتریان 10 نقش اتوماسیون سازی در باشگاه مشتریان و افزایش بهرهوری مرداد 15, 1404 توسط مدیر فنی سایت ۰ نظرات مقدمه در دنیای رقابتی کسبوکارهای امروز، اتوماسیون سازی در باشگاه مشتریان بهعنوان یک ابزار حیاتی برای بهبود تجربه کاربران و افزایش به... ادامه مطلب
08 مرداد دسته بندی نشده 5 روش مؤثر برای افزایش نرخ ثبت شماره توسط مشتریان مرداد 8, 1404 توسط مدیر فنی سایت ۰ نظرات مقدمه در دنیای رقابتی کسبوکار امروز، جمعآوری اطلاعات تماس مشتریان، بهویژه شماره موبایل آنها، نقش کلیدی در موفقیت کمپینهای بازاریا... ادامه مطلب