۰۳ اردیبهشت دیجیتال مارکتینگ منتشر شده در مدیر فنی سایت ۰ نظرات 5 استراتژی ورود به بازارهای جدید مقدمه ورود به بازارهای جدید میتواند به رشد چشمگیر کسبوکارها منجر شود، اما بدون داشتن یک استراتژی ورود به بازار مشخص، این فرآیند میت... ادامه مطلب
۲۸ فروردین باشگاه مشتریان, دیجیتال مارکتینگ منتشر شده در مدیر فنی سایت ۰ نظرات 7 راهکار برای بهبود بازاریابی با دادههای باشگاه مشتریان مقدمه در دنیای رقابتی امروز، استفاده از دادههای باشگاه مشتریان یکی از هوشمندانهترین راهها برای بهبود استراتژی بازاریابی است... ادامه مطلب
۲۱ فروردین باشگاه مشتریان, دیجیتال مارکتینگ منتشر شده در مدیر فنی سایت ۰ نظرات 6 راهکار موثر برای رفتار با مشتریان ناراضی مقدمه برخورد با مشتریان ناراضی یکی از مهمترین چالشهای هر کسبوکار است. چه فروشگاه اینترنتی داشته باشید، چه خدمات حضوری ارائه دهید، ه... ادامه مطلب
۱۴ فروردین دیجیتال مارکتینگ منتشر شده در مدیر فنی سایت ۰ نظرات 7 روش مؤثر تبلیغات آنلاین برای رشد سریع کسبوکارهای نوپا مقدمه رشد یک کسبوکار نوپا در دنیای رقابتی امروز، بدون حضور پررنگ در فضای دیجیتال تقریباً غیرممکن است. از اینرو، آشنایی با بهترین روش... ادامه مطلب
۰۷ فروردین باشگاه مشتریان, دیجیتال مارکتینگ منتشر شده در مدیر فنی سایت ۰ نظرات 10 روش بهبود تجربه خرید مشتریان با دستگاه باشگاه مشتریان مقدمه تجربه خرید یکی از مهمترین عوامل در جذب و حفظ مشتریان است. هر چه این تجربه برای مشتری لذتبخشتر باشد، احتمال بازگشت او و تبدیل... ادامه مطلب
۲۶ اسفند باشگاه مشتریان, دیجیتال مارکتینگ منتشر شده در مدیر فنی سایت ۰ نظرات 7 روش موثر برای اندازهگیری میزان رضایت مشتریان مقدمه میزان رضایت مشتریان یکی از مهمترین شاخصهای موفقیت هر کسبوکار است. مشتریان راضی نهتنها به برند شما وفادار میمانند، بلکه میت... ادامه مطلب
۱۹ اسفند دیجیتال مارکتینگ منتشر شده در مدیر فنی سایت ۰ نظرات 5 راهکار متفاوت جهت افزایش آگاهی از برند در شبکههای اجتماعی مقدمه در دنیای رقابتی امروز، افزایش آگاهی از برند نیازمند خلاقیت و استفاده از راهکارهایی است که شما را از رقبا متمایز کند. در این... ادامه مطلب
۱۲ اسفند دستگاه ثبت شماره مشتری, باشگاه مشتریان, دیجیتال مارکتینگ منتشر شده در مدیر فنی سایت ۰ نظرات 7 مزایای دستگاههای ثبت شماره مشتریان برای مدیریت بهتر رویدادها پادکست : 7 مزایای دستگاههای ثبت شماره مشتریان برای مدیریت بهتر رویدادها (هوش مصنوعی) مقدمه در دنیای پرشتاب امروز، مدیریت بهت... ادامه مطلب
۰۵ اسفند باشگاه مشتریان, دیجیتال مارکتینگ منتشر شده در مدیر فنی سایت ۲ نظرات 8 تاثیر دستگاههای ذخیره شماره بر افزایش مشتریان وفادار پادکست : 8 تاثیر دستگاههای ذخیره شماره بر افزایش مشتریان وفادار(هوش مصنوعی) مقدمه در این مقاله، به بررسی 8 روش کلیدی ... ادامه مطلب
۲۶ بهمن باشگاه مشتریان, دیجیتال مارکتینگ منتشر شده در مدیر فنی سایت ۰ نظرات بازاریابی خودکار و 15 روش برتر استفاده از دادههای ذخیرهشده پادکست : بازاریابی خودکار و 15 روش برتر استفاده از دادههای ذخیرهشده(هوش مصنوعی) مقدمه بازاریابی خودکار یکی از مؤثرترین... ادامه مطلب