میزان رضایت مشتریان

7 روش موثر برای اندازه‌گیری میزان رضایت مشتریان

مقدمه میزان رضایت مشتریان یکی از مهم‌ترین شاخص‌های موفقیت هر کسب‌وکار است. مشتریان راضی نه‌تنها به برند شما وفادار می‌مانند، بلکه می‌ت...

ادامه مطلب

دستگاه‌های ثبت شماره مشتریان

7 مزایای دستگاه‌های ثبت شماره مشتریان برای مدیریت بهتر رویدادها

پادکست : 7 مزایای دستگاه‌های ثبت شماره مشتریان برای مدیریت بهتر رویدادها (هوش مصنوعی) مقدمه در دنیای پرشتاب امروز، مدیریت بهت...

ادامه مطلب

نرم‌افزارهای crm

7 مزیت ارتباط دستگاه ثبت شماره مشتریان با نرم‌افزارهای CRM

پادکست : 7 مزیت ارتباط دستگاه ثبت شماره مشتریان با نرم‌افزارهای CRM(هوش مصنوعی) مقدمه در دنیای رقابتی امروز، کسب‌وکارها برای جذ...

ادامه مطلب

طراحی کمپین‌های هدفمند پیامکی

8 روش استفاده از شماره مشتریان برای طراحی کمپین‌های هدفمند پیامکی

پادکست : 8 روش استفاده از شماره مشتریان برای طراحی کمپین‌های هدفمند پیامکی(هوش مصنوعی) مقدمه امروزه، ارسال پیامک‌های ...

ادامه مطلب

نحوه استفاده از دستگاه‌های ثبت شماره مشتری در جشنواره‌های تخفیف

7 گام نحوه استفاده از دستگاه‌های ثبت شماره مشتری در جشنواره‌های تخفیف و فروش ویژه

مقدمه امروزه در جشنواره‌های تخفیف و فروش ویژه، جمع‌آوری اطلاعات مشتریان یکی از مهم‌ترین روش‌های بازاریابی و افزایش فروش است....

ادامه مطلب

تعامل با مشتریان

چطور با دستگاه ذخیره شماره مشتری، تعامل با مشتریان را شخصی‌سازی کنیم؟

پادکست : چطور با دستگاه ذخیره شماره مشتری، تعامل با مشتریان را شخصی‌سازی کنیم؟(هوش مصنوعی) مقدمه امروزه، شخصی‌سازی تعامل با م...

ادامه مطلب