26 اسفند باشگاه مشتریان, دیجیتال مارکتینگ منتشر شده در مدیر فنی سایت ۰ نظرات 7 روش موثر برای اندازهگیری میزان رضایت مشتریان مقدمه میزان رضایت مشتریان یکی از مهمترین شاخصهای موفقیت هر کسبوکار است. مشتریان راضی نهتنها به برند شما وفادار میمانند، بلکه میت... ادامه مطلب
19 اسفند دیجیتال مارکتینگ منتشر شده در مدیر فنی سایت ۰ نظرات 5 راهکار متفاوت جهت افزایش آگاهی از برند در شبکههای اجتماعی مقدمه در دنیای رقابتی امروز، افزایش آگاهی از برند نیازمند خلاقیت و استفاده از راهکارهایی است که شما را از رقبا متمایز کند. در این... ادامه مطلب
12 اسفند دستگاه ثبت شماره مشتری, باشگاه مشتریان, دیجیتال مارکتینگ منتشر شده در مدیر فنی سایت ۰ نظرات 7 مزایای دستگاههای ثبت شماره مشتریان برای مدیریت بهتر رویدادها پادکست : 7 مزایای دستگاههای ثبت شماره مشتریان برای مدیریت بهتر رویدادها (هوش مصنوعی) مقدمه در دنیای پرشتاب امروز، مدیریت بهت... ادامه مطلب
05 اسفند باشگاه مشتریان, دیجیتال مارکتینگ منتشر شده در مدیر فنی سایت ۱ دیدگاه 8 تاثیر دستگاههای ذخیره شماره بر افزایش مشتریان وفادار پادکست : 8 تاثیر دستگاههای ذخیره شماره بر افزایش مشتریان وفادار(هوش مصنوعی) مقدمه در این مقاله، به بررسی 8 روش کلیدی ... ادامه مطلب
26 بهمن باشگاه مشتریان, دیجیتال مارکتینگ منتشر شده در مدیر فنی سایت ۰ نظرات بازاریابی خودکار و 15 روش برتر استفاده از دادههای ذخیرهشده پادکست : بازاریابی خودکار و 15 روش برتر استفاده از دادههای ذخیرهشده(هوش مصنوعی) مقدمه بازاریابی خودکار یکی از مؤثرترین... ادامه مطلب
18 بهمن دستگاه ثبت شماره مشتری, باشگاه مشتریان منتشر شده در مدیر فنی سایت ۰ نظرات 7 مزیت ارتباط دستگاه ثبت شماره مشتریان با نرمافزارهای CRM پادکست : 7 مزیت ارتباط دستگاه ثبت شماره مشتریان با نرمافزارهای CRM(هوش مصنوعی) مقدمه در دنیای رقابتی امروز، کسبوکارها برای جذ... ادامه مطلب
12 بهمن باشگاه مشتریان, دستگاه ثبت شماره مشتری منتشر شده در مدیر فنی سایت ۰ نظرات 8 روش استفاده از شماره مشتریان برای طراحی کمپینهای هدفمند پیامکی پادکست : 8 روش استفاده از شماره مشتریان برای طراحی کمپینهای هدفمند پیامکی(هوش مصنوعی) مقدمه امروزه، ارسال پیامکهای ... ادامه مطلب
05 بهمن باشگاه مشتریان, دستگاه ثبت شماره مشتری منتشر شده در مدیر فنی سایت ۰ نظرات 7 گام نحوه استفاده از دستگاههای ثبت شماره مشتری در جشنوارههای تخفیف و فروش ویژه مقدمه امروزه در جشنوارههای تخفیف و فروش ویژه، جمعآوری اطلاعات مشتریان یکی از مهمترین روشهای بازاریابی و افزایش فروش است.... ادامه مطلب
26 دی دستگاه ثبت شماره مشتری, باشگاه مشتریان منتشر شده در مدیر فنی سایت ۰ نظرات چطور با دستگاه ذخیره شماره مشتری، تعامل با مشتریان را شخصیسازی کنیم؟ پادکست : چطور با دستگاه ذخیره شماره مشتری، تعامل با مشتریان را شخصیسازی کنیم؟(هوش مصنوعی) مقدمه امروزه، شخصیسازی تعامل با م... ادامه مطلب
19 دی دیجیتال مارکتینگ, باشگاه مشتریان منتشر شده در مدیر فنی سایت ۰ نظرات 3 معجزه ی فروش با نظرسنجی پادکست : 3 معجزه ی فروش با نظرسنجی(هوش مصنوعی) مقدمه در دنیای کسبوکار، روشهای مختلفی برای افزایش فروش وجود دارد. یکی از این ر... ادامه مطلب